Článek na ukázku: Servis kotlů

watercolor-painting-of-ink-well-and-feather-quill_1048-3205

Ukázka PR článku, který informuje o (tehdy) nové službě skupiny E.ON. Článek jsem psala v květnu roku 2015 v rámci výběrového řízení do Acomware, nebyl tedy nikdy publikovaný.

Zadání bylo následující:

– titulek do 70 znaků, perex do 300 znaků, tělo článku 2 000 znaků

– cílová skupina: rozsáhlá, laická (článek by měl vyjít na velkém zpravodajském serveru)

– cíle: primárně – zvýšit povědomí o dané službě, službu jasně a srozumitelně vysvětlit, sekundárně – motivovat zákazníky k objednání služby…

Jak jsem se se zadáním vypořádala?

Nová služba E.ON Servis kotlů pomáhá ušetřit čas, nervy i peníze

Také odkládáte zajištění pravidelné prohlídky vašeho plynového kotle na poslední chvíli a potom marně sháníte technika uprostřed topné sezóny nebo se děsíte, co by se stalo v případě poruchy? Už nemusíte. Služba E.ON Servis kotlů vám ušetří čas i starosti, protože na to bude myslet za vás. 

Vždy jednou do roka je každý majitel plynového kotle povinen zajistit jeho servis. Ale každý rok je to stejné: lidé prohlídku odkládají, nebo ještě hůř – úplně na ni zapomínají. Riskují tak poruchu v zimním období a neuvědomují si, že havárie kotle může způsobit nejen škodu na majetku, ale i na životech jejich blízkých. A že škody zapříčiněné neservisovaným kotlem pojišťovna neuhradí.
Avšak i ti, kteří prohlídky nezanedbávají, se občas dostanou do problémů. Už se vám stalo, že jste potřebovali rychle sehnat technika, ale žádný zrovna neměl čas? Nebo že ten, kterého jste si objednali, nesplnil, co slíbil? Jistě že stalo. A nejen vám.
Společnost E.ON proto připravila pro své zákazníky službu Servis kotlů, která za vás hlídá kalendář, automaticky objednává prověřeného technika pro roční prohlídku, a dokonce garantuje havarijní servis dostupný 24 hodin, 7 dní v týdnu. Ten zajistí opravu kotle do 24 hodin od nahlášení závady.
Při výroční prohlídce technik zkontroluje funkčnost a bezpečnost topného systému. Díky tomu tedy nejen předejdete tragickým událostem, ale navíc dojde ke zlepšení účinnosti spalování a zvýšení životnosti kotle. Každý rok tak ušetříte až 10 % výdajů za plyn.
Na to, že se blíží čas pravidelné prohlídky, vás partnerská servisní firma upozorní předem a rovnou i navrhne termín. V případě, že vám nebude vyhovovat, stačí zavolat na zákaznickou linku E.ON a domluvit s operátorem jiný. Prohlídka je v rámci služby zdarma, v Jihočeském kraji a kraji Vysočina neplatíte ani za výjezd technika.
Služba je určená pro domácnosti s kotlem do max. výkonnosti 50 kW. Cenově je odstupňovaná podle velikosti kotle – od 59 Kč za měsíc v případě průtokového ohřívače do 99 Kč za měsíc za servis kondenzačních kotlů a atmosferických kotlů skupiny B.
Službu objednáte jednoduchým vyplněním formuláře na stránkách E.ON. Další informace vám poskytne bezplatná zákaznická linka E.ON 800 77 33 22. Stávající zákazníci při objednání do 30. 6. 2015 získají také slevu na dodávku plynu až 1000 Kč.

 

Image copyright:

Background vector designed by Kjpargeter – Freepik.com

Líbilo se? Pomohlo? Sdílej!

Chci napsat komentář

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *